عمومی

عمومی

عمومی

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 36 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 24 بازدید دیروز : 57 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 آي پي امروز : 15 آي پي ديروز : 25 بازدید هفته : 116 بازدید ماه : 403 بازدید سال : 1,188 بازدید کلی : 405,535 اطلاعات شما
    آی پی : 3.149.28.145 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

    پیوندهای روزانه

    تبلیغات

    آمار سایت خود را منفجر کنید

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما كاربر گرامی

    لینک باکس چیست؟
    لینک باکس یك مجموعه بزرگ از لینك وبلاگ ها و وبسایت هاست لینک باکس ها به منظور معرفی سایتها و وبلاگ ها ساخته میشوند و مزایای زیادی دارند. از جمله این فایده های لینک باکس ها افزایش کاربران اینترنتی و دسترسی آسان تر به مطالب سایت ها و وبلاگ ها و مهمترین این مزایا بالا بردن کاربران سایت ویا وبلاگ شما به حد زیاد است.

    کد

    کتابراه - سافت 98 - تک بوک -

    دفتر کاهی جلد چرم

    فروش دفتر کاهی جلد چرم

    دانلود فیلم جدید رایگان

    دانلود فیلم جدید و رایگان

    دانلود رایگان

    فروش ویژه دفتر کاهی ( دفتر خاطره فصل ها )

    برای خرید دفتر کاهی اینجا کلیک کنید

    دانلود + فيلم ایرانی ویلای من+سریال ویلای من + لینک مستقیم

    سریال ویلای من My villa
    سینما ایران کوک : پیش از این در خبر‌ها حضور آتنه فقیه نصیری و حسن پورشیرازی در این سریال اعلام شده بود که حضور آن‌ها تا اطلاع ثانوی منتفی است.
     
    فیلمنامه « ویلای من» را خشایار الوند و امیرمهدی ژوله در دست نگارش دارند و مهران مدیری برای اولین بار در این سریال طراحی صحنه و لباس را هم بر عهده دارد.
    داستان ویلای من درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آن‌ها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند. در این میان یکی از فرزندان که در ایران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار می‌رود با دیگر خواهران و برادران همراه نمی‌شود و حتی پدر را هم در این راه کمک می‌کند
    ویلای من جدیدترین سریال طنز مهران مدیری پس از قهوه تلخ برای شبکهٔ ویدیویی ایران می‌باشد. فیلمنامه این سریال را خشایار الوند و امیر مهدی ژوله در دست نگارش دارند و قرار است توزیع آن پس از تصویربرداری قسمت‌های نخست، به شکل کاملاً منظم و گسترده و با اطلاع‌رسانی «گلرنگ رسانه» آغاز شود.
    داستان ویلای من درباره پیرمردی 90 ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آنها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند. در این میان یکی از فرزندان که در ایران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار می‌رود با دیگر خواهران و برادران همراه نمی‌شود و حتی پدر را هم در این راه کمک می‌کند.

    تماس رایگان صوتی و تصویری با خارج از کشور Skype v5.3.0.111 Final

     

    Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

    به صورت خودکار به پیامک ها پاسخ بدید

    به تازگی سرویسی برای گوشی های همراه با نام SMS Replier ارائه شده که به شکل خودکار برای فردی که پیامک فرستاده است، پاسخ ارسال می کند.

    به صورت خودکار به پیامک ها پاسخ بدید

    چند روش برای اینکه عکس بهتری با دوربین موبایل بیندازیم

    تلفن‌های دوربین دار در یک زمان کوتاه، مسیری طولانی را طی کرده‌اند و امروز سطح بالایی از امکانات و کیفیت را در اختیار کاربران می‌گذارند.

    اما هنوز هم عکس‌های خوبی با آن‌ها گرفته نمی‌شود و معمولاً عکس هایی که با تلفن ها گرفته می‌شود بی کیفیت و نا واضح هستند. در اینجا به نکاتی می پردازیم که رعایت آن‌ها باعث تغییرات اساسی در کیفیت عکس هایی می شود که با تلفن خود می گیرید. فراموش نکنید که بهترین دوربین، دوربینی است که همراه شما است و این دوربین های همیشه همراه با کمی توجه عکس‌های خوبی برایتان می گیرند.

    روشی سریع برای شناسایی سرطان و ایدز

    پژوهشگران توانسته‌اند آشکارسازی کوچک و بسیار حساس را تولید کنند که با استفاده از نانوذرات سیلیکونی متصل به پادتن، می‌تواند سلول‌های سرطانی شناور در خون را به سرعت شناسایی کند.

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد