آموزش

آموزش

آموزش

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 36 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 79 بازدید دیروز : 57 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 آي پي امروز : 24 آي پي ديروز : 25 بازدید هفته : 171 بازدید ماه : 458 بازدید سال : 1,243 بازدید کلی : 405,590 اطلاعات شما
    آی پی : 18.225.149.143 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

    پیوندهای روزانه

    تبلیغات

    کد

    کتابراه - سافت 98 - تک بوک -

    دانلود فیلم جدید رایگان

    دانلود فیلم جدید و رایگان

    دانلود رایگان

    تماس رایگان صوتی و تصویری با خارج از کشور Skype v5.3.0.111 Final

     

    Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

    Bootable ساختن فلش ها با FlashBoot v2.1f(قابل حمل)

     

     

    دیسک بوت یا همان دیسک Startup برای هر سیستمی یک نیاز ضروری است تا در صورت نیاز کاربر بتواند سیستم را توسط آن بالا بیاورد و کارهای مورد نیاز مانند نصب سیستم عامل و … را انجام دهد .ولی این کار تنها توسط دیسکت صورت نمی گیرد. امروزه حافظه های مختلف دیگری نیز رایج شده اند که از سرعت بالایی برخوردارند . FlashDisk ها که از طریق پورت USB به سیستم شما متصل می شوند از این گروهند .FlashBoot نام نرم افزاری قدرتمند و بسیار مفید است که به شما امکان ساخت FlashDisk های Bootable را می دهد و از این به بعد شما میتوانید تنها با وارد کردن FlashDisk خود مشکل را حل نمایید .توانایی تبدیل دیسکت و StartUp CD Bootable به FlashDisk قابل بوت . ساخت Bootable برای تمامی سیستم عامل ها , ساخت Password Recovery Disk برای ویندوز های NT/2000/XP و … برخی از ویژگی های این نرم افزار مفید می باشند .

    چگونه پیغام ذخیره تب را در فایرفوکس 4 فعال کنیم؟

    میدونم که همتون خبر انتشار نسخه جدید فایرفاکس یعنی نسخه ۴ رو شنیدید . بعد از امتحان کردن فایرفاکس ۴ از نظرم خودم جهش خیلی بزرگی کرده بود . سرعت لود صفحات بیشتر شده بود . محیط فایرفاکس واقعا بهتر شده بود و امکانات جدید هم اضافه شده بودن .

    چگونه پیغام ذخبر تب را در فیرفوکس 4 فعال کنیم؟

     

    امکاناتی مثل حالت پانوراما برای تب ها که مدیریتشون رو خیلی راحت تر میکرد .

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد